Κυριακή 27 Απριλίου 2014

ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΗ DECOURAGE

Καλησπέρα φίλοι μου
Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά σε όλους! Ελπίζω να περάσατε όμορφα και ξέγνοιαστα αυτές τις Άγιες μέρες. Εγώ πάντως πέρασα όμορφα με τους αγαπημένους μου. Βόλτες, καφεδάκια αλλά και πολύ φαγητό...και φυσικά τα αγαπημένα μου γλυκά...Από αύριο όμως μέσα τα κεφάλια. Ξεκινάω δουλειά κι ελπίζω και δίαιτα......Για το τελευταίο δεν ορκίζομαι κιόλας γιατί έρχεται και Πρωτομαγιά. Όλο και κάποια σούβλα θα μπει πάλι χαχαχαχχαχαχα. Τι να κάνουμε? Το καλό φαγητό είναι απόλαυση!!!!!!!!!!!!
Τη Μ. Εβδομάδα όμως δεν ήμουν μόνο βόλτες. Είχα να παραδώσω μια παραγγελία τρεις πίνακες για το μαγαζί μιας φίλης και δούλευα ασταμάτητα τέσσερεις μέρες. Το αποτέλεσμα βέβαια με ικανοποιείσαι και πολύ περισσότερο ευχαριστήθηκε η φίλη μου! Οι πίνακες μου κοσμούν το μαγαζί της και από ότι μου είπε τράβηξαν τα βλέμματα όλων όσων έπιναν το καφεδάκι τους εκεί και ζήτησαν όλοι να πάρουν πληροφορίες για την καλλιτεχνίδα{ χχαχαχχαχα την αφεντομουτσουνάρα μου εννοώ}.
Δε θα μπορούσα όμως να μην πάρω τη γνώμη τη δική σας, γιατί η εμπειρία σας μετράει πολύ..


Λοιπόν περιμένω την κριτική σας με αγωνία.....Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

11 σχόλια:

  1. Φένια μου εγώ τους βρίσκω υπέροχους!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία δουλειά!!!
    Ειδικά ο πρώτος είναι τέλειος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχοι και οι τρεις! :)))
    Αλλά ο πρώτος είναι ονειρικός!
    Φιλάκια πολλά και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχοι ειναι!
    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, μωρό μου!!!
    Αφού έχεις την κριτική του κοινού στο χέρι, τι άλλο περισσότερο να λάβεις???!!!!!!
    Συγχαρητήρια, χρυσα -Φένια μου!!!!
    Φιλιά και καλημέρες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφοι οι πίνακες , Φένια!!! Μπράβο σου!!
    Χρόνια πολλά και να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  7. Καλό μήνα να έχεις με υγεία και χαρά. Τα έργα σου πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλο μηνα Φένια μου ευχομαι να ειναι ολα καλά

    ξεκινησε το πανηγυρι μας το χριστουγεννιατικο σε περιμενω και φέτος

    http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/10/blog-post_71.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. No me estraña porque son preciosas!!

    Los bollos que pintan tienen!!La perrita una belleza

    Gracias por compartir
    Besitos mi niña

    ΑπάντησηΔιαγραφή